#26 Skrevet November 11, 2004 Opprinnelig postet av Knut Bekkedal Fin bil, hadde en slik selv en gang. Herlig lyd i sugemotoren Ihvertfall 10v. Men den fangeren, den er S2-fanger eller? Bygger mye mer ut enn det fangeren på min B3 gjorde. Jepp..., det er S2-fanger og b4-framskjermer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 11, 2004 Ser mye penere ut, fangeren bygger ut mye mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 13, 2004 Tøff bil... Har alltid syntes typ89 og B4 Sedanene har vært det tøffeste audi har laget jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 13, 2004 Fin bil ja! Likte godt den kombinasjonen av S2 frontfanger og type89 grill/panser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 13, 2004 Opprinnelig postet av Leif-Helge Kolstadløkken Fin bil ja! Likte godt den kombinasjonen av S2 frontfanger og type89 grill/panser! jo... ... tenkte litt på bytte til b4 panser oxo! men det har jo alle!! + at d er jo veldig fint sånn det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 14, 2004 Opprinnelig postet av Hallvar Hellesø jo... ... tenkte litt på bytte til b4 panser oxo! men det har jo alle!! + at d er jo veldig fint sånn det er Enig .. kanskje jeg skal bytte til type 89 grill/panser på S2'n - lage egen versjon av UR-S2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 14, 2004 b3 panser hadde vært fett på en s2, for de som har peil og ser den da, tror da at det ikke er en s2, men i ditt tilfelle så hadde du vel flisa dem så det spruter av bakdekka dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 14, 2004 Jeg har og lyst på en slik 90. Morrobil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 16, 2004 grattis med rå bil da!! kan se et par likheter med min jeg... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 16, 2004 Nå bare gleder jeg meg mer og mer til jeg skal begynne med min. Skal bli morro:D Team illsint 90;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 16, 2004 Opprinnelig postet av Erik Dahl Tøff bil... Har alltid syntes typ89 og B4 Sedanene har vært det tøffeste audi har laget jeg... Heilt enig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 16, 2004 Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen Nå bare gleder jeg meg mer og mer til jeg skal begynne med min. Skal bli morro:D Team illsint 90;) Team illsint 90 :D:D me like 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 16, 2004 Grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 17, 2004 Opprinnelig postet av Helge Gjerseth grattis med rå bil da!! kan se et par likheter med min jeg... hehe Nja... hva da? skjønner ikke va du prater om liker bilen du har der så skikkelig bra ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 17, 2004 Har av en eller annen grunn ikke tittet på tråden før nå. Ser jo bra ut det der da! Lurer på når jeg kommer igang med bilen min... Er bare nesten med i Team illsint 90, 170 hk er ikke hva det en gang var... Må jo nesten ha 400 hk for at det skal være sint nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 11, 2005 hva er en tråd uten updates?! har jo gjort litt smårask idag så! bilen er veldig ren å pen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...