#1 Skrevet November 9, 2004 Har fått noen bilder av den nye A6'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2004 Et til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2004 Nye Audi A6 Avant er, som Limousine utgaven, preget av dynamikk, sportslighet, avansert teknologi, og ikke minst: funksjonalitet. Linjeføringene og den karakteristiske grillen gjør denne bilen blant de aller mest sportslige stasjonsvognene på markedet. De motorene som blir tilgjengelige ved introduksjon er 2.4 (også kombinasjonen manuell/quattro), 3.2 FSI, 2.7TDI (manuell, forhjulstrekk), 3.0 TDI og 4.2 V8 quattro/tiptronic. Audi A6 Avant med 2.0TDI kommer 2. kvartal 2005. Audi A6 Avant er nå blitt 4,93 meter lang og 1,83 meter bred. Dette er 13 cm lenger, og 5 cm bredere enn utgående Audi A6 Avant. Bagasjerommet er nå blitt hele 565 liter, hele 110 liter større enn utgående variant! Utstyrsmessig vil bilen være tilnærmet lik Audi A6 Limousine, men takrelingene vil være samme konsept som Audi A3 Sportback ("integrert" takreling). Bagasjerommet til nye Audi A6 innehar også en ny, meget praktisk løsning: Et skinnesystem er integrert i bagasjerommet, slik at festekrokene kan varieres frem og tilbake på dette skinnesystemet. Adaptiv cruise control og adaptive luftfjæringer vil også bli tilgjengelig på Audi A6 fra neste år. Dette er utstyr som vi i dag kjenner fra flaggskipet Audi A8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Et skinnesystem er integrert i bagasjerommet, slik at festekrokene kan varieres frem og tilbake på dette skinnesystemet. Adaptiv cruise control og adaptive luftfjæringer vil også bli tilgjengelig på Audi A6 fra neste år. Nydelig bil!!! Adaptiv cruise control og adapative luftfjæring står høyt på ønskelisten, men skinnesystemet derimot har jeg ikke helt sansen for siden de fleste har en gummimatte som dekker dette. Spørs om ikke jeg må legge inn en ny A6 Avant i planene for 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2004 Utrolig fin bil: ja : Vil ha!! Her er ett bilde til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 9, 2004 :tilber: :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 9, 2004 Denne er helt rå... Men så er det jo Audi, så det er vel ikke rart Men synes nå nye A4 er penere da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 9, 2004 Fantastisk, fantastisk, fantastisk- Lurer på å legge husbygginga på is og heller flytte inn i en ny A6 Avant me kåna og 2 onga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 9, 2004 Banne litt i kjerka jeg.. Synes den ligner litt på toyota avensis..!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 9, 2004 : bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 9, 2004 Liker sedanen bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 9, 2004 Opprinnelig postet av Andrè Foss Banne litt i kjerka jeg.. Synes den ligner litt på toyota avensis..!! Profilen kan til nød minne litt om Mercedes E-klasse........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 9, 2004 Vil bare si at jeg digger selv denne bilen..!! Ifra siden lignet den litt.. Interiør bilder..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 9, 2004 Interiør: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 9, 2004 Et til forfra: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 9, 2004 Måtte bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 9, 2004 He he.. Photoshop er kjekke saker..!! Ble kul.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 9, 2004 Nydelig bil! Men synes bilen som hadde vært gjennom Photoshop burde beholdt ringene i grillen. Ellers så den bra ut den også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 10, 2004 Synd den blir så dyr med Quattro... Kommer visstnok bare på de 6 sylindrede i første omgang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 10, 2004 Opprinnelig postet av Andrè Foss Banne litt i kjerka jeg.. Synes den ligner litt på toyota avensis..!! Det er jo en Audi fram til, etter, bakdørene... Fra der og ut er det jo en Mazda 6!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 10, 2004 Jeg synes den ble veldig bra med litt Photoshop-modding også jeg. : cool : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 10, 2004 : sikle : : gb : :tilber: Må ha den. Bare må ha den. Fy f..n er jo finere en jeg forventet. Til dere som ikke har tatt på dere øynene. Nei den ligner IKKE på avensis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 11, 2005 Er det noen som vet om Audi A6 vil komme med en bensinmotor med snurre? Tenker da noe som er litt mer i 2.7T etterkommer sjangeren, 2.0T fåes jo ikke med quattro... ...eller har Audi unlatt seg ut med ENDA en ting nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 11, 2005 så sinsykt rå bil.. frekt design på hekken, selv om jeg liker sedanen litt bedre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 11, 2005 Er det noen som vet om Audi A6 vil komme med en bensinmotor med snurre?Tenker da noe som er litt mer i 2.7T etterkommer sjangeren, 2.0T fåes jo ikke med quattro......eller har Audi unlatt seg ut med ENDA en ting nå? 2,0T fås ikke i A6 i det hele tatt..ennå. Men hvis det kommer så blir det nok uten quattro, i hvertfall de første årene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...