#1 Skrevet November 9, 2004 Hvor får jeg tak i dette, mener programvare og kabler, har en bærbar pc jeg skal bruke dette til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2004 Rosstech er leverandør av dette. Prøv et søk på forumet så finner du et stort antall poster som omhandler VAG-COM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2004 og som Lars-Inge sier så søk og du finner mye info.....linken er hvertfall www.ross-tech.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2004 Er det noen som har bestillt dette og vet at det funker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2004 Mange her på forumet som har VAG-COM og bruker det jevnlig...ja, det virker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 9, 2004 Jeg har spart inn det jeg betalte for VAG-Com mange ganger, ved å slippe å sende bilen til møller for bytte av defekte sensorer etc. VAG-Com fungerer kjempebra og er hver hver krone. LØP og Kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 9, 2004 Da har jeg bestillt dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 9, 2004 Du kommer ikke til å angre nei....har spart inn min et par ganger jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 9, 2004 Kan jeg få spørre om hva dere ga for Vag-comen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 9, 2004 Jeg ga 2071.- for min Hex-com ink frakt og slapp unna momsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 9, 2004 Og da bestilte du den hvor??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 9, 2004 Opprinnelig postet av Einar Sandvei Og da bestilte du den hvor??? Ross-Tech 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 9, 2004 Sjekk http://www.netech.dk/vagcom/index.html Er en dansk leverandør av Ross Tech sine produkter.Meget bra side med oppgraderinger og gode forklaringer, samt demoer. Bestilte min herfra og han har også meget god service og kort leveringstid. Som det ble nevnt oppi her så tjener man raskt inn pengene ved kjøp av dette utstyret. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 9, 2004 Opprinnelig postet av Einar Sandvei Kan jeg få spørre om hva dere ga for Vag-comen?? Jeg ga ca 2400,- hos Ross-tech inkl. Rep-cd for TT og frakt. tok KUN 2 dager fra USA!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 9, 2004 Er det den til 229 usd du kjøpte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 9, 2004 Opprinnelig postet av kennet innvær Er det den til 229 usd du kjøpte? Jeg kjøpte denne, KEY-USB til $249 USD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 9, 2004 Etter det jeg forstår så kan jeg bruke den på min bil når jeg får med adapter vas-5051/2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 9, 2004 Opprinnelig postet av kennet innvær Etter det jeg forstår så kan jeg bruke den på min bil når jeg får med adapter vas-5051/2. Det stemmer nok, men de har ikke versjonen uten CAN på lager nå. (verdt å merke seg, så man ikke bestiller og blir sittende å vente :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 10, 2004 Opprinnelig postet av Johan Haldorsen Sjekk http://www.netech.dk/vagcom/index.html Er en dansk leverandør av Ross Tech sine produkter.Meget bra side med oppgraderinger og gode forklaringer, samt demoer. Bestilte min herfra og han har også meget god service og kort leveringstid. Som det ble nevnt oppi her så tjener man raskt inn pengene ved kjøp av dette utstyret. Johan Blir nok en handel på meg der ja, men slapp du unna den danske momesen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 10, 2004 Jeg vil jo tro at du slipper den danske momsen, men må betale den norske når du får varen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...