Dumplyd med forge resirkuleringsventil?

Anbefalte innlegg

Eg lurer på om det blir dumplyd av forge sin resirkuleringsventil , skal bruke den sammen med bsr sit optiflowfilter, har ein åpen dump av eit eller anna slag nå og det dumper greit , men vurderer og bytte til forge sin resirk, men har hørt at du da ikkje får noen lyd untat fra filtret da..

Noen som har erfaring?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo du får dumplyd:) men lyden kommer jo da ut filteret såklart

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyden kommer jo ut av filteret fordi den "dumper" lufta inn mellom turboinløp og luftfilter. Et luftfilter i seg selv lager jo ikke noe lyd!???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyden kommer jo ut av filteret fordi den "dumper" lufta inn mellom turboinløp og luftfilter. Et luftfilter i seg selv lager jo ikke noe lyd!???

det kommer noe lyd ut filtret mitt ihvertfall , det er jo ikkje dumplyd akkorat men. men hører at det blåser litt der. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, takker for svar :) da kommer det dumplyd , men den kommer ut filtret istedenfor dumpventilen?

Da blir det nok til at eg bytter , for det er jo bedre med ein resirkventil en ein vanlig, eller kva mener dere??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, takker for svar :) da kommer det dumplyd , men den kommer ut filtret istedenfor dumpventilen?

Da blir det nok til at eg bytter , for det er jo bedre med ein resirkventil en ein vanlig, eller kva mener dere??

Jepp, det er tryggest i allefall!

Og ja, det dumper godt, i luftfilteret! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.