#1 Skrevet November 15, 2008 (endret) Hvor mye sånn ca koster det å sette i sammen denne igjen? Alle deler følger med står det. Er prisen grei til å ha den skaden? Er denne det er snakk om http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15385862&sid=xz10cabIPxHj202840&pos=null&tot=null 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2008 Ville jeg aldri betalt for en sånn bil. Hvis han monterer alle delene som du sier følger med og lekker opp bakluka så er den værdt den summen. S6 2,2 ligger jo ute fra 65000 og oppover. Da gir du ikke 90 for en skada. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2008 Samme sier jeg, kjøpte nettopp en som ikke var skade for bare litt mer, dog hadde den noen mangler, men mest småtteri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2008 (endret) Lurer på om man må bytte ut hele baksejermen frem til døra for å få dette pent. Ser at høyre fremhjul er punktert, likvel ser den unormalt høy og rar ut ikke bare på venstre side men høyre også. Mulig man finner et bakgårds-verksted som sveiser på bakhjørnet og retter opp for 5K, og lakker bakluke og bakskjerm for 5K. Enig i det som er skrevet over her, dette kan ikke være noe kupp. Når eier ikke selv får dette gjort bør man kunne prute en del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2008 ok da tror jeg jeg blåser i den bilen! Er i hvertfall på jakt etter en sånn bil, helst s6. Så er det bare å bestemme seg for 2,2 el 4,2 v8. Det er sannelig ikke lett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 16, 2008 ok da tror jeg jeg blåser i den bilen! Er i hvertfall på jakt etter en sånn bil, helst s6. Så er det bare å bestemme seg for 2,2 el 4,2 v8. Det er sannelig ikke lett. ..valget er enkelt... dvs 2,2.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2008 ..valget er enkelt... dvs 2,2.... X2:p!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 16, 2008 x3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 16, 2008 x 4, men finner du en s6 plus 326hk versjon så ikke tvil, da tar du den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 16, 2008 Karosseriskadene er minst 20000,- før alt passer og er bra, så kommer det at det tydeligvis er ymse annet også, bilen ser alt for høy og bak i forhold til foran, og når den ikke engang har luft i alle hjulene er det vel rimelig elendig. Halve prisen, så kanskje det kunne begynt å ligne noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 16, 2008 Jeg hadde en dialog med eieren om en byttehandel i min Passat, men jeg angret meg i siste sekund. Dette er en varebil som har vært i Norge i over 10år, den er ikke reg. som 5seter. Har vært avskiltet i 4 år, brukt bare prøveskilt på de korte etappene den har vært brukt. Merkelig....? Iflg. eier skulle den være meget bra i drivverk, fint interiør,ikke noe rust. På Autodb stod den først med kmstand ca 150000 (dette er nå endret), når jeg ringte til han sa han 204 eller 207. Iflg. salgshistorikk fra Møller hadde han oppgitt 220000 når han kjøpte skjermen. Hvis det skal nevnes noen minus på utstyrsiden, så skulle det vært rails og soltak. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2020718 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 16, 2008 89k for den der?... selv om du kan rimlig greit fikse den skaden (som du åpenbart ser) så er det fortsatt blodpris spør du meg, garantert no mer galt også. En ting som også er greit å ha i bakhodet er at for å unngå fargeforskjell så kan det hende det lønner seg å hellakere bilen etterpå da sølv visstnok er veldigvanskelig å få helt riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 16, 2008 det skal også legges til at den bakluka han sier koster 15000 er bull. visst du ser på bildene ser du at luka er fra en a6 og den koster maks 3000. du mo også ha refleksplata til s6 som koster svin mye penger. sist jeg hørte hva det 3800 inkl vag rabatten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 16, 2008 det skal også legges til at den bakluka han sier koster 15000 er bull. visst du ser på bildene ser du at luka er fra en a6 og den koster maks 3000. du mo også ha refleksplata til s6 som koster svin mye penger. sist jeg hørte hva det 3800 inkl vag rabatten. Hvor ser du at bakluka er fra A6? Den har refleksplate som S6, og ser ut til å ha den orginale spoiler'n på toppen som S6... ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 16, 2008 På siste bilde i Autodb annonsen så ser du at det har vært et A6 merke på bakluka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 16, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1930914 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 16, 2008 Vell nå fikk jeg litt å tygge på, Da tror jeg at det blir en 2,2. Problemet er at det kryr jo ikke av de s6ene, og samma om jeg velger 5er eller v8 så vil jeg ikke ha automat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 16, 2008 hadde v8 og automat i vår gamle S6,og må bare si at til tider savner jeg det Vell nå fikk jeg litt å tygge på, Da tror jeg at det blir en 2,2. Problemet er at det kryr jo ikke av de s6ene, og samma om jeg velger 5er eller v8 så vil jeg ikke ha automat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 17, 2008 V8 og automat er sikkert kos, men 2,2t og automat er og blir feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 17, 2008 Feil vil jeg vel ikke si det blir..? Selger er eller var i alle fall medlem og aktiv på forumet ganske lenge, kjøpte en bil av meg noen år tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 17, 2008 Den har refleksplate som S6, og ser ut til å ha den orginale spoiler'n på toppen som S6... ? Spoileren var ekstrautstyr til både 100, A6, S4 og S6, så den er like vanlig/uvanlig å finne på en vanlig 100/A6 som på en S4/S6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 2, 2008 Hvorfor er alle så gira på 2.2/r5 istedet for 4.2/v8? Er det forskjell i holdbarhet,drivstofføkonomi eller noe som er grunnen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 2, 2008 bruk søkefunksjon...... mange lange debatter om det temaet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 2, 2008 Hvorfor er alle så gira på 2.2/r5 istedet for 4.2/v8? Er det forskjell i holdbarhet,drivstofføkonomi eller noe som er grunnen? Noen liker jo V8 lyden bedre enn R5 da.. Men for min del er R5 favoritten.. Pluss at den har turbo, og meget godt potensiale til å yte mye uten ombygging.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 2, 2008 Hvorfor er alle så gira på 2.2/r5 istedet for 4.2/v8? Er det forskjell i holdbarhet,drivstofføkonomi eller noe som er grunnen? Fordi 4,2 v8 er gørr kjedelig iforhold til 2,2 turbo mener da jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...