#26 Skrevet Desember 2, 2008 da kan jeg skyte inn at jeg syntes v8 er gøyere enn kun chippa 5er:) mye bedre bunndrag, sammen med automat er det jo sykt digg... men spm er hva du skal bruke bilen til da:) kun s6 du får med automat i kombinasjon med v8er forsåvidt, skjønner ikke helt hva audi tenkte der... automat i s4 med 5'er er jo som å be om bråk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 3, 2008 bruk søkefunksjon...... mange lange debatter om det temaet. Ja det kan man si, fant mye info og meninger om dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 8, 2008 Hvorfor er alle så gira på 2.2/r5 istedet for 4.2/v8? Er det forskjell i holdbarhet,drivstofføkonomi eller noe som er grunnen? Svaret blir jo som baken. Jeg mener at AAN har mye større potensiale. Er billigere å trimme. For rundt 25 lapper konverteres en uskylidg 230 hk maskin til ca 380 - 420 hk uten store inngrep. Derfor gir svaret seg selv for min egen del. 2,2 AAN med manuell kasse 4'ever. Mvh TurboCarl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 8, 2008 Mener den bilen som er skadet gikk i hammerfest før... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...