#1 Skrevet November 15, 2008 På torsdag var jeg ute å kjørte min kjære Golf VR6. Plutselig kjente jeg at den begynte å nappe til venstre, og jeg stopper for å se etter hva det kan være. Jeg ser ingenting uteom det vanlige, og kjører da videre, men det fortsatte å nappe til venstre. Gikk nok en gang ut for å se etter hva det kunne være, men fant ikke noe. Prøvde også å bryte litt på hjulet for å kjenne om det kunne være hjullageret, men fantes ikke slark. Tok av hjulet i dag, men så ingenting galt. Da lurer jeg på om det er noen her som vet hva det kan komme av? Kan det f. eks være bremsene som plutselig henger på? Det skjedde bare brått også gikk det over, men det var sånn hele veien hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2008 Er ofte slik når drivleddet begynner og bli gåent. Var det ingen lyder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2008 Høres ut som ABS/ESP systemet kødder litt med deg. Dra ut sikring for disse å kjør en tur (forsiktig). Kan jo være en sensorfeil ut å går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2008 Er ofte slik når drivleddet begynner og bli gåent. Var det ingen lyder? Ingen ulyder og mansjetten var hel. Tror ikke det er den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2008 Høres ut som ABS/ESP systemet kødder litt med deg. Dra ut sikring for disse å kjør en tur (forsiktig). Kan jo være en sensorfeil ut å går. Men dro ut ledningen til sensorene, og det fortsatte da og. Hadde vel ikke gjort det om det hadde vært ABS`n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 16, 2008 kann ikkje være lite servo olje/veske som gjør at du har luft i servoen da? hadde derre på en pasat en gang og der nappet det av og till i rattet under kjøring og om jeg stod parkert og svinget lett og svakt på rattet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2008 Det kan hende. Skal sjekke det. Takk for tipset:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...