#1 Skrevet November 15, 2008 Hei, på audien min så kommer det en "kneppe" lyd fra høyre foran på bilen: mad : Det kommer bare av og til, men kun når jeg har bilen i gir og lyden kommer hver gang hjulet går rundt. Det er liksom ett "knepp" per runde hjulet går Utrolig irriterende =P lyden har kommet og gått i 2 uker nå men er begynt å bli mer og mer borte i det siste. Noen som vet hva det kan være? Bilen er en Audi 80 B4,1992 modell med 2liter og fremhjulstrekk. Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2008 har du lagt over full styring å hørt om lyden kommer da? mulig det er en drivknute som er på tur her.. Mvh Stian S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2008 Tipper på yttre drivknute, om den kommer ved sving til høyre er det den høyre som er gåen, ved sving til venstre den venstre som er gåen. Gi bra med gass når du svinger til høyre eller venstre i ett kryss, så finner du raskt ut hvor det kommer fra. Lyden kom og gikk på min bil også når min var gåen, usikker på hvorfor dette skjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2008 Ok, takk for svar, da må jeg ut å teste bilen litt etterpå Vet dere hvor man får kjøpt ny drivknute utenom møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2008 Norsk bildelsenter kjøpte jeg ifra, kostet vel cirka 800 - 1000 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 16, 2008 Norsk bildelsenter kjøpte jeg ifra, kostet vel cirka 800 - 1000 kr Det ser ut til at de bare har til biler med abs, men det har ikke min:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2008 Ser at de har på mekonomen til biler uten ABS, men da til over 2000,- Sjekk PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 16, 2008 Norskbildelsenter har sikkert til uten også! Bare sende en mail å spørre! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 16, 2008 Okei, takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...