Anbefalte innlegg

Snakk om å gjøre jobben til en lek: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig, denne har jeg ikke sett..

Et søk etter "top gear challenge" på Youtube gir mye morro for de som ikke har fått med seg alle TG-episodene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig, denne har jeg ikke sett..

Et søk etter "top gear challenge" på Youtube gir mye morro for de som ikke har fått med seg alle TG-episodene..

Gå inn på ww.finalgear.com der ligger alle episodene fra alle sesongene og der blir det oppdatert fortløpende når en ny episode kommer ut.... i kveld er det ny episode, nr 3 sesong 12 : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe disse gutta må ha drømmejobben.. for noe så genialt.. autofil hadde noe å lære av dette:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå inn på ww.finalgear.com der ligger alle episodene fra alle sesongene og der blir det oppdatert fortløpende når en ny episode kommer ut.... i kveld er det ny episode, nr 3 sesong 12 : smil :

Lasta ned en episode derifra. Den polar challeng. Hva må jeg kjøre filmen i ? Når jeg åpner den hører jeg bare lyden, men 0 bilde ? : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk VLC media player, søk på google etter det :)

Funker på så å si allt !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er der jeg åpner den. Fortsatt bare lyd :/ top.gear.polar.special.720p.hdtv.x264-bia

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er der jeg åpner den. Fortsatt bare lyd :/ top.gear.polar.special.720p.hdtv.x264-bia

høres ut som om du mangler codec for hd. lastet ned matroska mener jeg det het, da fungerer det her..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres ut som om du mangler codec for hd. lastet ned matroska mener jeg det het, da fungerer det her..

Det funket supert. Takker :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.