#1 Skrevet November 16, 2008 ja står vell i tittlen, men ja hvilken type pære står det der? skal konvertere til xenon i langlysene så.. blir stygt å ha kjørelys xenon og ikkje langlysene tror det er h3 i langlysene men er ikke sikker !? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2008 Etter det jeg mener å huske så er det h3 i tåkelys og h1 langlysa, er ikke sikker på om det er h3 eller h1 i nærlysa, men tror det er h1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2008 h1 - nærlys h1 - fjernlys h3 - tåkelys w5w - parklys Dette gjelder biler med linselys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2008 h1 - nærlysh1 - fjernlys h3 - tåkelys w5w - parklys Dette gjelder biler med linselys hmm har H1 i nærlys h3 i tåkelysene men er det virkelig h1 i langlysene også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2008 hmm har H1 i nærlysh3 i tåkelysene men er det virkelig h1 i langlysene også? Ja, det er H1 i langlysene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 16, 2008 hmm har H1 i nærlysh3 i tåkelysene men er det virkelig h1 i langlysene også? Om du har linselys så ja, bytta til xenon for tja 1-2 uker siden så jeg veit det 100% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2008 Om du har linselys så ja, bytta til xenon for tja 1-2 uker siden så jeg veit det 100% okei takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...