Anbefalte innlegg

noen som vet åssen man går fram når man skal demontere denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket nav? Rattnav? Hjulnav? I så tilfelle, foran eller bak? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

navigasjon :-P tenkte ikke over å skrive det i sta..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, fort gjort å glemme :) Kan ikke hjelpe deg der dessverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du tenker på å bare trekke den ut fra dashen, så er det enn liten sprikke i hvert hjørne, der du skal sette inn sånne "pinner" til å trekke den ut. Husker ikke helt om det var nødvendig å fjerne noen deksel rundt. I så tilfelle er disse klipsa fast, så hvis du benner med ett lite flatt skruhjern forsiktig, får du dem av. "Pinnene" følgete gjerne med bilen når du kjøpte dem, ellers må du få lånt disse hos ett VW/Audi verksted. (Spesialverktøy kalles det)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke noen liten sprikke i hvert hjørne nei.. desverre, for jeg har slike "pinner" liggende. så må nok demontere ramma rundt, men veit ikke åssen jeg gjør det.. tørr ikke bryte for mye eller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ramma rundt er bare klipsa på plass. begynn nederst og bend den rett utover.

Ikke koble fra pluggen til airbag lampa på dekselet om du har planer om å slå på tenninga, da kommer det feilmld.

Navi'en er skrudd fast med 4stk T20 torx skruer bak dekselet;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er alså bare å "bryte" det ut i underkant??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er alså bare å "bryte" det ut i underkant??

jupp:) bruk en liten plast-kile eller et lite skrujern å vipp den ut om du ikke får tak med fingrene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, da må dette prøves i morra. veit du forresten om rns510 tar mp3 musikk filer, og leser vanlig dvd plater?

jeg har rns mfd dvd å den tar ingen av delene :-(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har forresten funnet ut at rns 510 tar dette. men skjønner ikke at den jeg ikke har tar det..? mp3 burde den da ta mener jeg.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men jeg har en 2006 mod passat med org navigasjon, som heter mfd 2 dvd. men er det virkelig mulig at denne ikke leser mp3??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men jeg har en 2006 mod passat med org navigasjon, som heter mfd dvd. men er det virkelig mulig at denne ikke leser mp3??

Stemmer sikkert at den ikke leser dette ja:

http://www.vagnavs.com/vw5.html

Vanligvis er det sånn med Vag navi'er at de kún leser mp3 ved hjelp av minnekort.

Noen lavere utgaver av cd-spillere leser mp3 cd'en så det er igrunn rart at de ikke har integrert dette på samme måte med navi enhetene. mulig det har noe med å gjøre at du skal kunne ha i navigasjons cd og fortsatt kunne høre på musikk??

RNS-510 har som kjennt minnekort leser, så er sikkert denne som benyttes til mp3 på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

javel.. da må jeg vurdere åbytte den jeg har til en rns 510 da.. du vet ikke om den har linjeutganger vel? :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

javel.. da må jeg vurdere åbytte den jeg har til en rns 510 da.. du vet ikke om den har linjeutganger vel? :-)

Det er jeg ikke sikker på, men tipper du må ha en adapter for å få phono utganger. sitter vanligvis ikke den type utganger bak på disse enhetene.

Prøv å leit litt på http://www.google.com eller se på http://www.kufatec.com om de har adaptere som kan brukes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, jeg får prøve å lete litt en dag. men det må da finnes overgang til det skulle en tro..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.