#1 Skrevet November 16, 2008 Som sagt så har jeg et pussig problem. PÅ c4'en er det en firkantet skjerm i dasjbordet der bremsekloss varsel og liten spyleveske symbolet kommer opp.. Det rare er at de RØDE symbolene som feil på bremseanlegg og lite frostveske kommer opp... men ikke det ORANGE, jeg ser symbolene for slitt bremseklosser men det er ikke lys i det... Noen som hvet hvordan man kan få fixet dette?? Utrolig irriterende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2008 (endret) Det er veldig enkelt Bak Autocheck-displayet sitter det to små lyspærer, makan til de andre som er bak instrumentpanelet, men med gul og rød "kondom" på. Den gule din har tydeligvis gått. Koster rundt 60 kr på Møller om jeg husker rett. Hele jobben med å bytte dem tar rundt 10 minutter, hvertfall hvis du har ratt som er justerbart både i høyden og lengden, for da er det mye enklere å få ut instrumentpanelet. Listen i underkant av panelet er festet med noen skruer fra undersiden, og når du har tatt av den så forklarer resten seg selv. Jeg har forsåvidt 4 sånne pærer her som jeg kunne sendt deg for en femtilapp også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2008 Jeg byttet sånne pærer en gang, og de hadde de på Meca til 15,-/stk. Bare husk wattstyrken og at det er samme innfesting når du handler. Ikke noen grunn til å kjøpe blodprisede pærer på Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2008 Ok, Hadde ikke regna med at det var samme pærer som resten av dashen, har faktisk liggende 1 grønn og 4 orange fra igår da jeg bytta pærer i ac uniten... Men takk for oppklaringa, var lettere enn jeg trodde:) TAKK TAKK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...