#1 Skrevet November 16, 2008 (endret) Har noen problemer med 90en min som jeg håper på at noen kan hjelpe meg med! Nr1. Når jeg starter bilen så går den fint, men når jeg ruser den opp til 3000rpm så kommer motorlampen opp og den blir "dau". Hva forårsaker dette? Nr2. i sikringsboksen er det et relè som har en sikringsholder på toppen, hva er dette til og hva skjer om man setter en sikring i holderen? Håper på gode svar:D Edit: Det er KE-jet på denne og er en 1987 modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2008 Det releet er til bensinpumpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2008 Det releet er til bensinpumpa Hva skjer om man setter inn en sikring dær ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2008 Da har jeg funnet ut at sikringen er for og lese ut diagnose. Men prøvde dette i går uten hell, fikk ikke opp noe blinking og bilen ville ikke starte etterpå. Noen som kan ta skade av at man setter inn sikringen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2008 Nr1. Når jeg starter bilen så går den fint, men når jeg ruser den opp til 3000rpm så kommer motorlampen opp og den blir "dau". Hva forårsaker dette? Noen som vet hva som kan være årsaken til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2008 Da har jeg funnet ut at sikringen er for og lese ut diagnose. Men prøvde dette i går uten hell, fikk ikke opp noe blinking og bilen ville ikke starte etterpå. Noen som kan ta skade av at man setter inn sikringen? Ser ut som du legger signalene fra kontrollmodulene til jord, hvis du setter inn en sikring der. At motorlampen lyser og bilen går dårlig, er vel en indikasjon på at noe er galt. Bensintrykk, tenning ol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...