#1 Skrevet November 17, 2008 Hei Noen som vet om det er samme clutch på 200 20v, s2 og tidlige s4? Clutch pedalen min vibrerer + at jeg har hatt en lyd fra clutchen en stund, mest trolig utløser lageret, så den begynner nok å bli ganske gåen. Hvilken clutch bør jeg kjøpe? har tenkt på original, da bilen kun er chippa og ikke trenger noen "værsting" clutch, men hvis noen har noe å anbefale, så gjerne det. har fått pris fra Mekonomen på 4400,- inkl moms. prøvde å regne på pris fra AutohausAZ i USA, og kom til at det ikke blir så mye å spare i forhold til pris i Norge pga moms og frakt. Noen som har tips til hvor jeg ebnt kan kjøpe clutch? takk så langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2008 ingen? noen som har erfaring med clutchene de selger i ulike steg hos 034 motorsport? hvilken passer evnt til min der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2008 Jeg kjøpte min org. sachs clutch på nbs, og den kan hvertfall anbefales. Ellers har du en forsterket utgave øverst her: http://sachsperformance.com/sachs-race-engineering-sportkupplungen/audi/audi-200-44-44q/22-20v-turbo-quattro-1b-2b-3b/index.html Hvis du vurderer spec clutch fra 034 så anbefaler jeg deg å søke på forumet. Litt forskjellige erfaringer med de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2008 Komplett clutchkit vil ikke passe fra S2 og S4 da de har andre splines på kassa... Kjøpt deg forsterket sachsclutch. Det er kvalitet som holder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2008 MC (88->), 1B og 3B har samme clutch. Iflg ETKA deles de ikke med S2/S4/S6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2008 Iflg ETKA deles de ikke med S2/S4/S6 Det var jo det jeg sa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...