Sentrallås til vw golf iv

Anbefalte innlegg

Min bror holder på og kjøpe seg en 98mod vw golf iv.

Ser ut som det er en slags alarm på den da det er ett rødt lys på innsiden av døra (låsepinnen)

Men denne bilen har ikke noe fjernstyrt sentrallås.

Hvordan funker denne alarmen?

Er det kun startsperre? Eller er det orginalt tilkoblet en (alarm som uler ved knusing av vindu etc..)?

Og hva må til får å få fjernstyrt sentrallås på denne?

 

Vet det er skrevet en del om dette, men føler ikke at jeg finner noe konkret som jeg kan bruke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde jo akkurat innbrudd i IV`eren min nå, å der gikk ikke alarmen, pga de fikk opp sentrallåsen og dermed slår da alarmen seg automatisk av..

 

Men om de hadde knust ruta, hadde alarmen gått..

 

Startsperra ligger vel i nøkkelen trur jeg(?) Sånn sensor greie helt i kanten på nøkkelen..(?)

 

Prata med en bekjent i går, og han og naboen hans kjøpte nye biler ganske likt vistnok, naboen hans kjøpte en Skoda, og han her hadde kjøpt Passat.. De to nøklene var KLIN like!!! Så han jeg kjenner fikk låst opp Skodaen til naboen sin, men når han satte den i tenninga og vridde om, så "virka" bilen (lys etc) i ett lite sek eller to bare. Så slo den seg helt av... Han fikk iallefall IKKE starta den...

 

Personlig har jeg ikke peiling på hvordan du kan skaffe deg fjernstyring til denne, men hør på Møller, eller nærmeste VW forhandler.. :)

 

EDIT: Etter helgas innbrudd, har jeg desverre funnet ut hvordan "original alarmen" til Golf IV funker, på den harde måten... Så vil så absolute anbefale å kjøpe ENDA en ekstra alarm.. Så du må slå av TO alarmer... Siden "original alarmen" var såååå faens enkel å få opp.........!!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.