#1 Skrevet November 17, 2008 Hadde bilen på eu-kontroll i dag og da fikk jeg anmerkning på ytre bremserør foran og bak, begge sider og hjullager bak. Det jeg lurer på er om det er bedre å bruke slanger i stedet for rør på denne? Har funnet noen på nettet som jeg lurer på her https://www.brakehoseshop.com/Default.aspx men vet ikke helt om dette er dem jeg skal ha. Ventoen min har tromler bak. Noen som vet dette?????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2008 Bruk rør du, dritten med slanger er at er at de råtner. Så vi tro rør er mer holdbart. Bil tema har helt kurante rør til det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2008 Bruk rør du, dritten med slanger er at er at de råtner. Så vi tro rør er mer holdbart. Biltema har helt kurante rør til det. Nå er vel de slangene han linket til stålomspunnene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2008 Det stemmer. De som jeg har sett meg ut er stålombundet i rustfritt stål. Lurer på om disse dekker ytre bremserør eller om det bare er den lille slangen dette dekker? Såg på de bremserørene som ble bemerket og de er ikke så ille. Hadde sikkert vært greit å pusse dem, men men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...