#1 Skrevet November 17, 2008 Noen som kan hjelpe meg med delenummer på N75 ventilen ? for møller her var ikke sikker på hvilken av ventilene det er, og på tegningen i ETKA bildeside 131-15 ble jeg selv usikker på om det var nummer 19 eller 15. For sist fikk jeg den som er nr 12 (N239?) Navnet på 15 og 19 er jo likt, bare en bokstav i forskjell på delenummeret. nr 15: 1H0 609 627 nr 19: 1H0 609 627 A eller er det faktisk akkurat samme ventil ?? Men hvor sitter den tredje av dem ? den ene som jeg fikk feil sitter jo oppå lmm, den andre nede mellom radiator og turbo, men hvor sitter den siste ? Og er det den mellom turbo og radiator som er den mye omtalte N75 ventilen ? Kan ta bilder senere i kveld om jeg forklarte krøkkete Er dette en uorginal utgave av N75 ventilen, som jeg like gjerne kan bruke? http://carparts.no/goxpage00000146dbmAUDIA4%20.html eller http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0579&ASP=4625995&Type=Audi&Model=A4&Year=2000 mikroskopis bilde av hele trykksyklusen, og skjønner jeg ikke helt feil så er det den som sitter mellom turbo og radiator i følge denne tegningen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2008 (endret) Er den jeg har ringet inn N75 ventilen ? og den har delenummer ??? er koblet på wastegaten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2008 hump.. ingen som vet ??? i det minste, hvilket delenummer har N75 ventilen ? den orginale... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2008 det må da være noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2008 Følg slangen på vakumklokka på turboen til n75. Usikker kar den står i bilen din. Har samme motor sjølv, men står ikkje samme plass. Er enten den nede du har ringet inn eller den oppe (nederst på bildet). Vakumklokka er den runde midt på bildet ditt. Med en slange som går inn i senter. N75 styrer denne. Delenr på min N75 er: 1J0 906 627 9 33/06 kan vere nokre tal som ikkje er rett då dei er litt utydelige. Men dette er vel å merke til en Golf. Og første del av delenr vil vere annaleis på din då 1J står for Golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...