#1 Skrevet November 17, 2008 (endret) Siden Thomaz ikke har skrevet noe enda så gjør jeg det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2008 (endret) Kjempe greier, kommer jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2008 Jeg og;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2008 Satser på at eg skal klare å komme meg innover. Kanskje med einseren:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2008 Dette var litt dårlig gjort syns jeg... skal jo til bergen på onsdag og hente meg bil, så hadde vært morsomt å fått treffe noen av medlemmene der nede også.. Vel, får slenge meg med neste gang jeg er i traktene istedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2008 Hmm, påtide og komme seg på treff igjen! Satser på og stikke innom en tur eg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2008 Kan godt hende jeg ikke når det da jeg skal hente en bil i odda nå hvis alt går etter planen i dag, det er ingen vag men jeg tar den kanskje med på treffet likevel:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2008 Håper han som fikset på forden sin er der idag også, har en liten bulk jeg skulle hatt fikset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 18, 2008 : haha : Håper han som fikset på forden sin er der idag også, har en liten bulk jeg skulle hatt fikset Han har kan sikkert lakkere litt for deg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 18, 2008 Var det noe folk der i dag? Jeg kunne ikke komme siden jeg hadde it-support i familien... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...