#1 Skrevet November 17, 2008 Tenkte og bytte til en strammere fjør på min wg da den har sett sine bedre dager. Og jeg fant på 034 og maxam-tuning 034 blir en formue i frakt osv så blir fort 1000 spenn for den fjøra. På maxam koster den 150kr men jeg må vite om det er 38mm wg eller 40mm? eller noe helt annet? Kan jo bare måle selv men skal jeg måle ytre eller indre diameter? Håper på raskt svar, eventuelt andre som har fjører. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2008 Da har jeg bestilt fjør fra krb på 1.2bar så når den kommer skal jeg ta mål så vi har informasjonen i klubben:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2008 Hva var målene på den du bestilte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2008 Står i tråden om bilen bil, tror den orginale har en ytre diameter på 38mm og den jeg fikk hadde 43mm. Vis du ikke har hastverk med og skaffe fjøra så skal jeg teste noen fjører snart så kan du få svar på hvordan de fungerer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2008 Står i tråden om bilen bil, tror den orginale har en ytre diameter på 38mm og den jeg fikk hadde 43mm. Vis du ikke har hastverk med og skaffe fjøra så skal jeg teste noen fjører snart så kan du få svar på hvordan de fungerer:) Ok! Gi oss en oppdatering når du har prøvd litt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2009 (endret) Vis du ikke har hastverk med og skaffe fjøra så skal jeg teste noen fjører snart så kan du få svar på hvordan de fungerer:) Har du fått testet noe her Torkjell? Edit: Hvilken fjær passer til en MTM 303 chip, og kan den samme brukes på et RS2 - 380 hk oppsett på AAN? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 7, 2009 henger meg på her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...