#1 Skrevet November 17, 2008 hei... her om dagen da jeg skulle starte min corrado med 9a motor så ville den ikke starte?? virket som det var slapt med gnist så bytte plugger og da startet den med engang:) men det som er at det ikke lenge siden jeg nettopp hadde bytte de på grunn av den heller ikke ville starte da? må nesten ha ett litt lager av tennplugger liggende: rolleyes noen so kan ha noe formening om dette? mvh vidar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2008 Ville ha sjekket om teninga di var i orden. Pluggene kan bli oppspist om man har feil tening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2008 Ville ha sjekket om teninga di var i orden. Pluggene kan bli oppspist om man har feil tening. mener teningen skal være nokkså rett... men kan jo sjekke engang til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...