#1 Skrevet November 17, 2008 helu har fått fjusking på gullet mett. dette sjer når æ jer gass og får belastning på motoren. har bytta plugger og pluggledninger. alle pluggan va kull svart. så va en kompis med vag com og sjekka. der va det inngen feil koda men vi så att motor temperaturen lå på minus 49 grader. e det noen såm har hatt samme problemet eller nåen såm kansje kan hjelpe mæ. hadde æ satt stor pris på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2008 helu har fått fjusking på gullet mett. dette sjer når æ jer gass og får belastning på motoren. har bytta plugger og pluggledninger. alle pluggan va kull svart. så va en kompis med vag com og sjekka. der va det inngen feil koda men vi så att motor temperaturen lå på minus 49 grader. e det noen såm har hatt samme problemet eller nåen såm kansje kan hjelpe mæ. hadde æ satt stor pris på det. Tror du skal bytte tempratur følern. Kan svært lite om disse motorene, men på de fleste biler så er den med å styrer bensin tilførseln til motorn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2008 har prøvd og bytte den ene men det står en termo bryter rett atme. så vet æ ikke om det e flere. noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2008 wastegaten kanskje!? Det høres ut som det samme jeg hadde på min s6 og da var det fjæra på wastegaten som var gåen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2008 Har du byttet den temp-følere som står i bakkant av toppen? mot torpedovegg... Noe er jo feil med blandingen siden pluggene dine blir svarte. Kan vell åsså skyldes vackumlekasje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2008 e ikke den føleren en olje tempratur føler? ja det e nåkka dritt med det dære vakum systemet. kan jo være der det ligger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2008 e det nåen som har peiling på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2008 Trur ikke oljetemp føleren har nokka me dette og gjør.. Ikke jeg i allefall SKjønner du hvilken føler jeg snakker om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 20, 2008 Hvis det er slik at den under belastning begynner å kutte, så kan det tyde på Coiler ! Da er det bare å hive seg rundt, og kjøpe 034 High Output Coil Kit som Paul Guillien på forumet vidreformidler fra 034motorsport med 10% rabatt denne uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 20, 2008 skjønnner ikke helt det der med at vagcommen kom fram til at vanntempen var minus 49 grader. Men uansett. Problemet ligger mest sannsynlig i følgene: Enten som Anders sei: coiler er på vei til å ta kvelden. Lite hull i en trykkslange. at en vakumslange er av gjør bare at bilen går dårligere. Den vil ikke fuske noe merkbart.( Fattern sin S4 2.2t hadde 2 vacumslanger som hadde løsnet. Eneste som skjedde var at den ladet omkring 0.4-0.5 bar og gikk som ei bøtte med dritt, men ingen fusking) Den får ivertfall for mye bensin, så det er luft tilførselen eller tenningsdel som er feil. Da er det bare å kose seg med feilsøking:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 20, 2008 skal prøve og bytte temp føleren bak toppen så får æ bynne me coilan=( ja det blir sikkert arti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 23, 2008 Jeg har samme problem med min!! Lugger og fjusker ved pådrag, men går fint på tomgang. Jeg har skiftet tempføler i bakkant topp, under innsuget(2pol). 5 nye coiler, bensinpumpe og filter. sjekket lmm, tomgangsregulator. Har åpent k&n filter. men det skal vel ikke ha noe å si? Lader 0.9 bar. HILFE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 23, 2008 min går dålig på tomgang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 24, 2008 Hadde problemer med min. Poblemet ble løst. Du kan lese det under min tråd. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=138400 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 24, 2008 oki har akkurat byttet ene av teningsmodulan før ho ikke jikk på alle sylindran. og nu er det langdt i fra samme fjusking. nu e det mye mildere. skal vente tel æ får lønn så skal æ kjøpe den temp føleren som står bake på toppen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 8, 2008 Jeg hadde samme problem... Fikk ned turbotrykk 0.1 bar.. problem solved. Ikke spør... jeg skjønner det fortsatt ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...