#1 Skrevet November 18, 2008 Hei, noen som vet hva som skal inn på de to runde kontaktene på bildet evt har bildet av en bil uten stabstag med ledningene koblet til. Mangler noen deler her tror jeg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2008 De pluggene er til blant annet speedomenter,tempgiver,el vannpumpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2008 Mener den ene også har olje trykkbryter osv på blokken... under insuget, om du ikke har noe ledinger på disse sitter det vel leding på den blokken jeg kjøpte av deg Sjekk om du har den, viss ikke kan jeg sende deg den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2008 Mener den ene også har olje trykkbryter osv på blokken... under insuget, om du ikke har noe ledinger på disse sitter det vel leding på den blokken jeg kjøpte av deg Sjekk om du har den, viss ikke kan jeg sende deg den Det stemmer + ryggelys også samt tempsensor til el. vannpumpa Da tror jeg har fått med meg alt her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2008 Mener den ene også har olje trykkbryter osv på blokken... under insuget, om du ikke har noe ledinger på disse sitter det vel leding på den blokken jeg kjøpte av deg Sjekk om du har den, viss ikke kan jeg sende deg den Hei, skal sjekke det imorgen så gir jeg deg beskjed. Snart quattro føre nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...