RS6 felger produsert hos BBS i Korea

Anbefalte innlegg

Snakket med en kar i fra sharifs dekksenter. De kunne levere rs6 felger for 4500 ink. frakt.

Disse skulle vistnok være produsert i korea på bbs sin fabrikk.

Er dette bra kvalitet?

Sharifs dekksenter.no som nylig er opprettet selger kun over nett og selger RS6 felger med Nakang dekk for 6000 ink. frakt. Men de får man ikke tak i over telefon. Så jeg vet ikke om det er samma felgene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror ikke at dem er produsert av BBS i korea....men at dem kommer derfra er jo ikke umulig. nå har jeg jobbet 2 år på en rigg som er laget i korea, og jeg er ikke akkurat imponert : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har de RS6 felgene som er kjøpt på dekkindustrien.no, har bare kjørt på de i noen uker, men de virket ok. De har i allefall jævlige skarpe kanter, klarte å skjære meg når jeg vasket de:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, trodde BBS ble produsert i Tyskland jeg, tviler på at BBS lager kopi felger. Har kjørt med noen kina/korea RS4 kopier og de ble bulket av en ingenting. Kvaliteten gjenspeiles i prisen er min erfaring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, trodde BBS ble produsert i Tyskland jeg, tviler på at BBS lager kopi felger. Har kjørt med noen kina/korea RS4 kopier og de ble bulket av en ingenting. Kvaliteten gjenspeiles i prisen er min erfaring

Helt enig, og at BBS lager sine felger i korea stiller jeg meg sterkt tvilende til . Da bruker de isåfall helt andre materialer og støpemetoder, og da faller vel argumentet med at de lages på samme fabrikk bort..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror ikke at dem er produsert av BBS i korea....men at dem kommer derfra er jo ikke umulig. nå har jeg jobbet 2 år på en rigg som er laget i korea, og jeg er ikke akkurat imponert : rolleyes

Jeg håpet i det lengste men de er nok bare laget i korea, færdig med det,

Det dukker nok opp noe felger til meg snart,

Hvilken rigg er du på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har nok rett, men hva betegner du som ingenting?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har de RS6 felgene som er kjøpt på dekkindustrien.no, har bare kjørt på de i noen uker, men de virket ok. De har i allefall jævlige skarpe kanter, klarte å skjære meg når jeg vasket de:)

De er jo himla billige da, Nesten bare bruk og kast....

Inne noe vibrasjoner i diverse hastigheter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer jo veldig ann på hvilket verft man er på da, er sykt forskjell fra feks SHI og DSME :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes jo et merke som heter BSS, som er tilnærmet BBS replica, men aner ikke hvor disse lages.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ASA er vel laget i Korea, og de står det noen om lisens og BBS, er vel der forvirringen ligger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.