#26 Skrevet Desember 23, 2009 Hehe.. Bilen står på Tempe BIL, ikke Tempe AUTO, det er lenger ned i gata dessverre.. Regnet med Tempe Bil hadde litt peiling, siden de hadde reklamert med en S4 på hjemmesida si, og med teksten "vi liker mest å skru på Audi og VW". Men mulig de har tatt seg litt vann over hodet? Ny oppdatering: Gadd aldri å sjekke dette så nøye siden bilen fortjener manuell kasse Det vil si at jeg ikke engang sjekket oljenivået, selv om det er det første man bør gjøre. Har selv vært bori at oljenivået tilsynelatende ble riktig etter et automatkasseskift, men at det tok lang tid før all luft var ute. Senere da bilen ble startet var det dårlig fremdrift men med litt mer olje fungerte det igjen. Men jeg vil også oppdatere trønderne om mindre imponerende arbeid fra nevnte verksted: - manglet en mutter på downpipe mot turbo - vaier til spak var feil justert - utslitte girkassefester var montert (tviler på at eier ville hatt dem videre om verksted hadde fortalt om tilstand) - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 11, 2010 løfter denne til topp igjen jeg, da jeg har en kolega som fikk samme problem med sin orginale s4 med 315000km på telleren. dette skjedde i fart under forbikjøring. ingen lekk fra girkasse, men den fungerer kun i revers. noen som har vert ute for dette som vet hva som ryker? og noen som har en bra kasse tilsalgs ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 23, 2010 hvor mangen liter olje går på denne kassen`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 25, 2010 noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 25, 2010 9l ca (om jeg husker rett) Edit: sjekket kvitteringen, jeg kjøpte 9l av Møller da jeg byttet kasse i vår. CBF-kasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...