#1 Skrevet November 18, 2008 Hei Har en Passat 02 stv som har fått vann i golvet bak førersetet. Noen som har opplevd lignende før? Er bløtt nederst på dørliste og nedover til gulvet. Ikke bløtt inne i dørtrekk. Noen som har tips og kommet med ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2008 Vann fra dørene er en mulighet. Ellers så har jeg mest tro på at vannkassa foran der batteriet sitter er litt tett så det fyller seg og renner inn fra der kupevifta får luft og så vet jo alle at vann tar korteste vei ned og det er utluftinga i gulvet bak førersete som er laveste luftvei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2008 Det er en mulighet at det kommer via luftekanalene ja, men rart at det skal være bløtt ved dørlista da . Skal ta meg en runde i ettermiddag og se om jeg finner ut noe mere. Det dugger noe j**** 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2008 takluke på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2008 Drens hullene i bakdøra(ene) Er tette.. bilen stått ute mye under buske? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2008 takluke på den? Hei det er ikke takluke på den nei. Drens hullene i bakdøra(ene) Er tette.. bilen stått ute mye under buske? Har ikke stått så mye under busker nei. Hvor er disse drenerings hullene? Er det mulig og få tak i de uten og demontere døra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2008 Hei det er ikke takluke på den nei. Har ikke stått så mye under busker nei. Hvor er disse drenerings hullene? Er det mulig og få tak i de uten og demontere døra? Eneste du kan gjøre er å bruke trykkluft i hullene på undersiden av døra, mener å huske de sitter der.. En plass under der er de i allefall! Hvis du ikke tar av dekslet og renser skikkelig, kan også være varmeregisteret dit som er gåent, bruker bilen din vann? Nils Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2008 Eneste du kan gjøre er å bruke trykkluft i hullene på undersiden av døra, mener å huske de sitter der.. En plass under der er de i allefall! Hvis du ikke tar av dekslet og renser skikkelig, kan også være varmeregisteret dit som er gåent, bruker bilen din vann? Nils Tore Bruker ikke noe vann i det hele tatt, så regner med att varmeregisteret er tett. Men da skal jeg ta meg en tur rundt om med trykkluft og får renset litt. Takk for tips Geir H 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...