#1 Skrevet November 18, 2008 Hei Skal bytte bremser bak på konebilen imorgen. Er det noen som vet om jeg kan bruke slike slangeklyper på bremseslangene? Dette for å redusere søl... Er standard bremseslanger på denne, og disse blir vel ikke varig deformert av å klemmes slik?? Noen som vet? Vil bare være på sikre sida:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2008 Ville ikke gjort dette, er nok det lureste og tappe av veska. Har klart å sprekke bremseslanger ved å bøye de til siden så ville ikke prøvd å snurpa de sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2008 OK Takk for rask tilbakemelding;) Da får jeg la være, da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2008 Hva gjør man på stålomspunnede bremseslanger? Jeg har bare latt det renne ut, og så lufta etterpå, men pga. Møller leverte meg feil pakningssett til urq caliperene bak 2 ganger(!), så hadde det vært greit å slippe å lufte like mye igjen tredje gangen jeg tar av caliperene, da bremsevæska er helt ny (x2)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2008 Jeg bruker faktisk å pelle av den proppa som står på lufteskruen å trykke den på enden av slangen/evnt. røret da renner det ikke ut som regel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2008 Jeg bruker faktisk å pelle av den proppa som står på lufteskruen å trykke den på enden av slangen/evnt. røret da renner det ikke ut som regel Synes å huske at disse på urq'en er en del for små til det formålet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2008 Hvis du stikker på tess har de plugger som kan skrues på sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 18, 2008 Hvis du stikker på tess har de plugger som kan skrues på sikkert God plan, hvilken gjenge er det på bremseslangene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...