Anbefalte innlegg

Jeg har fått meg Eibach fjører og justerbare gule koni til s4 mod93. Har satt på dette foran, men har et problem bak! Orginalt bak sitter det dempere med nivåregulering. Er det bare å ta bort hele saken med rør og alt?

 

Demperene bak er i så bra stand at jeg har lyst til å selge de, så derfor vil jeg ikke ta deler herifra. Har fått et bilde fra ETKA av 3 forskjellige oppbygninger. Det jeg har orginalt er figuren helt til høyre! Spørsmålet er da: Skal jeg kjøpe deler som er i oppsettet til venstre, den i midten eller litt av begge? :)Den i midten og den til høyre er helt lik i toppen ser jeg..

 

Helt sikkert noen her som har gjort dette! Takknemlig for alle svar.. Tar gjerne imot en liste med spesifikasjon og delenr av det jeg trenger for å sette dette i sammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som har noe feedback på dette?

Skulle gjerne visst svaret på dette sjøl :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått meg Eibach fjører og justerbare gule koni til s4 mod93. Har satt på dette foran, men har et problem bak! Orginalt bak sitter det dempere med nivåregulering. Er det bare å ta bort hele saken med rør og alt?

 

Demperene bak er i så bra stand at jeg har lyst til å selge de, så derfor vil jeg ikke ta deler herifra. Har fått et bilde fra ETKA av 3 forskjellige oppbygninger. Det jeg har orginalt er figuren helt til høyre! Spørsmålet er da: Skal jeg kjøpe deler som er i oppsettet til venstre, den i midten eller litt av begge? :)Den i midten og den til høyre er helt lik i toppen ser jeg..

 

Helt sikkert noen her som har gjort dette! Takknemlig for alle svar.. Tar gjerne imot en liste med spesifikasjon og delenr av det jeg trenger for å sette dette i sammen.

 

-- Ops.. så ikke at det var 3 år gammel tråd med en gang---

 

Jeg har ikke så veldig peiling på det, men på min bil har forrige eier byttet ut nivåregulering med standard dempere. Det er vel simpelthen å fjærne alt du ikke har bruk for og sett en blindplugg i "bombene". Se denne: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=100476 for hvordan det er gjort på min bil. Du klarer sikkert å få tak i en penere blindpugg en det står i min bil;)

Du kan jo eventuelt fjærne "bombene", om du ønsker å selge shiten så er det sikker noen som vil ha med "bombene" også, meg for eksempel:) Da må du vel i tilfelle sette en blindplugg i belastningsventilen for høyre demper, samt en blindplugg i en T-kobling over venstre "bombe"

 

Hvor mye skal du ha for demperne med "bomber" og rør?

Og er de i orden, ikke lekasje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.