Anbefalte innlegg

Hei

Skal bytte instrument panel i bilen grunnet pixel feil på FIS.

Har på hånd et instrument fra Sverige, men dette er til en 98` med delenr. 4B0919880G.

Det jeg egentlig skal ha er instrument med det påfølgende nr. dvs. 4B0919881G til en 99`mod.

Hva er forskjellen? Noen som kan fortelle meg om dette vil fungere. Begge bilene har FIS og liten GPS.

Er forøvrig snakk om en 2,5TDI, derav kode G i delenr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Skal bytte instrument panel i bilen grunnet pixel feil på FIS.

Har på hånd et instrument fra Sverige, men dette er til en 98` med delenr. 4B0919880G.

Det jeg egentlig skal ha er instrument med det påfølgende nr. dvs. 4B0919881G til en 99`mod.

Hva er forskjellen? Noen som kan fortelle meg om dette vil fungere. Begge bilene har FIS og liten GPS.

Er forøvrig snakk om en 2,5TDI, derav kode G i delenr.

Hadde vært skeptisk til å kjøpe et instrument som er gamlere enn ditt. Dette problemet gjelder vel alle spidometerene i dette kullet... inklusive mitt,

Hos men ser det bra ut en stund, så plutselig er det borte noen piksler igjenn

Så når temperaturen i bilen stiger så forsvinner strekene langs kanten, det er et annet problem igjenn som kommer av at det er for lite veske i lcd panelet.

Så til sist må du kode nøkler opp mot nytt instrument og ecu, du får med andre ord ikke start med det nye panelet.

Jeg hadde heller sendt panelet til stocholm, der kan man få satt inn nye deler som og alt skal være plug and play når du får i gjenn panelet.

Jeg så nettopp en slik anonnse på blocket .se Men det finnes i england oxo tror jeg....

Kan komme tilbake med link hvis jeg finner den....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.