#1 Skrevet November 18, 2008 Hallo. Jeg skal få ettermontert xenon i fjernlysene. Jeg har en 2001 Audi a4 avant 1.8tsq b5 med orginale faceliftlykter. Noen som kan fortelle meg hva slags type pæretype det er i fjernlyset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2008 er vel H7 i både nær og fjernlys tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2008 er vel H7 i både nær og fjernlys tror jeg.. Stemmer det. Samt H7 i org grøftelys.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2008 Stemmer det. Samt H7 i org grøftelys.. bare låner en setning her.er det sånn at om man ikke har klart glass i lyktene som på min c4 så blir dette helt jævlig for møtende biler Tom? ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2008 bare låner en setning her.er det sånn at om man ikke har klart glass i lyktene som på min c4 så blir dette helt jævlig for møtende biler Tom??? Har du linselys, dvs lykter fra S4/TDI så blir det ikke helt for jævlig. Har du derimot H4 lamper så er det ikke noe særlig å møte nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2008 bare låner en setning her.er det sånn at om man ikke har klart glass i lyktene som på min c4 så blir dette helt jævlig for møtende biler Tom??? Og som du sikkert skjønner så gjelder det nærlys, langlysene betyr ikke.no om de blender aldri så mye da man blender ned uanset. Vil anbefale 55w i langlysene, det er helt konge:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 18, 2008 bare låner en setning her.er det sånn at om man ikke har klart glass i lyktene som på min c4 så blir dette helt jævlig for møtende biler Tom??? Ja,egentlig.Det beste er om man ha linser eller klarglass lykter.Sjatteringer/riller i glasset kaster lyset i ALLE retninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2008 Jeg monterte xenon i nær og fjern på min 96 A6. Nærlys (linselys) ble helt supert, men fjernlyset tok lang tid å tenne, så det syntes jeg var lite brukanes. Jeg har ikke den bilen lenger, men en 2000 Passat. Jeg har kjøpt nye lamper med linselys og skal montere Xenon i nærlyset, men basere meg på vanlig fjernlys med (vanlige) ekstralys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...