#1 Skrevet November 18, 2008 Hallo, etter ett uhell natt til søndag er jeg tvunget til å kjøre med en 17" felg på H. side forran, dette dekket var det jeg hadde når jeg pungterte, dekk dimmen er 245/45-17. mens vinter dekkene er 215/55-16 har hørt dette er skadelig for drivverket på bilen, men kjører 1 mil til dagen med dette ikke mer, bruker den minst mulig Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2008 Du har 3 cm = 1,4% forskjell i rulleomkrets.. Se forøvrig http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=136821 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2008 Og du har åpne differ foran, Dette blir som om du kjører i en liten sving Ikke noe problem å kjøre masse mil med dette ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2008 takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...