#26 Skrevet Desember 7, 2004 Dette gjorde jeg allerede i sommer,men jeg satte inn extra tåkelys bak jeg da....Se bildet..... Ser ut som du kjører med 21w i tåkelysene da? Da kan du jo ikke kjøre med disse konstant på. Bytt i så tall til 5w pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 8, 2004 SER JO DUMT UT Å KJØRE MED KJØRELYS DER HVOR TÅKELYSENE SKA SITTE,DET BLIR JO ET LUFTROM I MELLOM LYSENE DA JO..... Ser ut som du kjører med 21w i tåkelysene da? Da kan du jo ikke kjøre med disse konstant på. Bytt i så tall til 5w pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 10, 2004 Bor ved Gardemoen,ett jævla tåkehøll.... Må ha tåkelysene i orden da vettu.... Ser ut som du kjører med 21w i tåkelysene da? Da kan du jo ikke kjøre med disse konstant på. Bytt i så tall til 5w pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...