noen proffe som legger solfilm ? oslo omegn

Anbefalte innlegg

He. har en golf 2009 mod 5 dørs. orginalt tona ruter bak. vilha toning på sideruter foran.. profft gjort. noensom driver med dette som vil ha en jobb om prisen er rett? kan demontere dørtrekk selv.:):tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte en som heter Filmlars som ligger på Torshov til Touranen min, tror kanskje en del på Møller Ryen har brukt han å...

Ble vel 1600,- for rutene foran og livstidsgaranti...

Fikk noe reklame i posten her om dagen at han hadde 25 år jubileum og gav 35% rabatt ut året eller noe...

Så verdt å sjekke ut kanskje. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Film-Lars gjør strøken jobb! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi det gikk fort, mye tips:) hyggelige folk i klubben takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler Tim Ha (klubbmedlem), som driver Car Care Center i Moss. Tror du vil blir fornøyd med både, pris, service og resultat;)

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=114537

 

hvor finner jeg Tim Ha her ? sitter inne med endel tips angående trimming av alle str aprilia rs om du skulle trenge det btw ;) har hatt rs50, rs125, rs250 og rsv mille:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor finner jeg Tim Ha her ? sitter inne med endel tips angående trimming av alle str aprilia rs om du skulle trenge det btw ;) har hatt rs50, rs125, rs250 og rsv mille:tilber:

 

så ikke linken : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.