Anbefalte innlegg

Hei !

Har lest en del her, men finner egentlig ikke noe skikkelig svar...

Alt som er gjort med bilen er chip og eksos fra turbo, pluss div. andre ting som ikke har med motor og gjøre! Jeg trenger da en clutch som tåler herjing og noen ekstra nm =) Trenger ikke clutch som tåler 223415425 nm og 283734 hk:p

Holder det med ny lamellplate? Må/bør trykkplata skiftes ? Regner med at trykkplata har fått gjort jobben sin snart:P

Pris er også et tema dessverre, men om clutchen blir hardere gjør meg ikke noe !=)

Noen hete tips? =) Vil altså ha en sterkere clutch som tåler herjing og leking, men som ikke koster 10.000,-=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk og du vil finne : vinke :

Sjekk ut http://www.sachs.de

Så søker du på biltype, så finner du clutch og trykkplate etter ditt behov : vinke :

Hold deg unna SPEC !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører med orginalclutch og 300 chip++ og kan herje så mye jeg vil uten at den slipper...så det skulle vel holde med en orginal?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok =)

Jeg er så usikker på hvordan clutch jeg skal ha:/ Er det dumt å kjøpe org. trykkplate men en lamell som biter litt ekstra ? Sinter ? Må vel holde det? Når original i utgangspunktet holder ?

Når jeg skal skifte clutchen, så tenkte jeg å skifte det som er av giroverføringer. Inkludert "bunndelen" av girspaken inni bilen, jeg kan liksom løfte girspaken rett opp i taket !:P Noen som har en kjapp liste over hva jeg trenger? Blir litt som å røre i en gryte når jeg skal gire !=) Noe annet jeg bør vite om clutch skifte ?

Please del det med meg !=)

Takker for svar :)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører med 4 pucks sinterlamell på org trykkplate.. Det funker jo gull:)

Jeg kjøpte en 4 pucks lamell av jonus og ny org trykkplate (da den gamle var blå/lilla:p)

og nytt utløselager..

Jeg synes dette funker bra..

Mvh Joakim:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok=)

Org. motor ? Chip ? Tåler leking ?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 400 kit da..

Også kjører jeg med sentersperr og sperr bak når jeg leker:)

Men funker bra med den clutchen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok !

Da går jeg for det !!=)

Men du, nå som du svarer så fort ! Hehe... Jeg har en FÆL smelle lyd i drivverket mitt. Ikke normal quattro slakk for å si det sånn:P Det føles nøyaktig som om det er slakk i bakdiffen, for det smeller i gulvet bak... Men er ganske sikker på at det ikke er det( kjent med bilen på bukk ) Hvis jeg kjører på lavt turtall og plutselig gir gass så nøkker det som f! Når jeg står under bilen på bukk høres det ut som det kommer fra kassa:S Tips ?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.