#1 Skrevet November 18, 2008 Er det noen som har liggende å slenge noe av dette i en garasje eller? Det er framme det er snakk om naturligvis. Har ikke felger som går over bremsene mine til Funesdalen:o ispigg også ønskes kjøpt også muligens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2008 Har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2008 Har Hadde følselsen på det at dere hadde Vi får ta oss en prat på lørdagen over en god cognac så får vi sjå om vi blir enige om et kvart:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2008 Hadde følselsen på det at dere hadde Vi får ta oss en prat på lørdagen over en god cognac så får vi sjå om vi blir enige om et kvart:p Hehe Spørs om jeg rekker lørdagen,helvetes treige folk her borte altso 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2008 Hehe Spørs om jeg rekker lørdagen,helvetes treige folk her borte altso berre å sende han obama på dei om ikkje folkje får rævva i gir der borte: bråk : hehe ta dej en todager fra imorra, så setter du dej på flyet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2008 Bumptidu.. Andy å dei manglet jo gliderene så da prøva ejå få tak i komplette bremser:) Vist ikkje nokken har glidere liggende på hylla da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2008 fått tak i Tråden kan slettes/stenges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...