#1 Skrevet November 19, 2008 (endret) Lavere enn dette skal vel være vanskelig å komme ? Så jo nesten ut som et photo shop bilde http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=524451 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2008 Men den kan bli lavere bare å skru gewinden i bunn. hehe golfen min har jo mindre bakkeklaring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2008 Det er liksom ikke morsomt lenger når man faktisk kan bli overkjørt av ei boble... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2008 Tror neppe jeg hadde turt og kjøre noe slikt etter veien.. Blir jo overkjørt hvis man fronter med en lastebil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2008 Tror neppe jeg hadde turt og kjøre noe slikt etter veien.. Blir jo overkjørt hvis man fronter med en lastebil! Hvis en møter en lastebil har en nok flaks, for da sklir du bare pent under og ut på andre siden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...