Anbefalte innlegg

Haloen, har ett "problem" med min 2,0tdi 140hk i min 2006 Audi A3.

Når jeg kjøpte bilen ble en varsel lampe slettet(melding) på at 2stk glødeplugger var gåene, 2 dager etter jeg fikk den kom lampa tilbake(motorstyring), fikk lest av feilen og var det samme, sletta feilen og var bra ett par dager så kom den igjen, da bytta vi glødeplugger 1 og 3(som var "gåene") og regna med dette var bra... dette var på mandag og idag kom lampa tilbake.. stakk å fikk sjekka og var samme feil.. ser og på historikk at bilen har bytta gløderele på 32000km og vært inne for bytte av glødeplugg på 62000km, bilen har nå gått 77000km... time for feilsøking er bestillt.

Noen av de vise hoder her på forumet som jobber innen møller som har vært borti det problemet her før? virker som det er noe annet enn glødeplugger som går, da de gjerne holder litt lengre enn par dager: klø : Bilen har ikke vært tungstartet eller noe selv om den har stått lenge ute i kulda.

anyone? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen???

kan være: software updatering på motorstyreenhet eller forbedret ledningsbunt til dyser og glødeplugger inne i toppen :) mener jeg å huske.. ps spørs litt hvordan 2.0 tdi... 16v eller 8v? glødeplugger på utsiden eller inni topp?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.