Anbefalte innlegg

nokon som har erfaring med dette??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7x17 (ET37) med 205/40 dekk går bra. Er bilen senket 40mm kan det være fordel med litt stive dempere, lett for å subbe bak om du har passasjerer. Kan subbe litt foran også om du har mye trykk på i en sving med litt hardkjør. Merket dette på Vålerbanen da jeg kjørte en Golf 2 med slitne dempere og god fart :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg vet (og har erfart av prøvekjøring) så er det en fordel å ha servostyring på bilen med 17", da servoen eliminerer en del krefter i rattet pga sporing.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde 17" på golfen i sommer og det var nesten for stort.det sporet noe voldsomt:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde Radius R3 7x18" ET40 med 215/35 dekker på '91 Jetta'en min jeg. Det gikk fint det, måtte være "litt" forsiktig i svingene hvis det var dumpete da :-)

pic00005.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde Antera 7,5 x 17 me ET35 i for i fjor, med 60mm senk og det fungerte kjempe fint...subbet ikke med folk baki engang...

Dekkene var 205-40

antera 7,5x17 et35.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte med 7x5-17 i sommer det var RIAL Le Mans og det funka fint.. 205/40 var dim.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.