#1 Skrevet November 20, 2008 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i? Monterte et slikt rør fra 034 Men jeg har bare 1 lambda sensor på min bil, mens røret har 2 hull. Men jeg måtte bare montere det, da jeg var avhengig av bilen i dag. Nå har jeg derimot en heftig fri-eksos - og et heftig turbo-hyl. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2008 http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-FTG-001&Category_Code=BCS slik du er på jakt etter men er som det står 18mm skrue. burde finne noe som passer til den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2008 http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-FTG-001&Category_Code=BCS slik du er på jakt etter men er som det står 18mm skrue. burde finne noe som passer til den Der har du den ja! Er vist ikke vanlige gjenger i disse hulla. Har vært rundt på alle tenkelige sjapper (møller, rørlegger, jernvarehandel, bilrekvisita) å spurt meg rundt, men ingen har noe som passer. Men ringte KRB-trading, han hadde liggende - 125kr inkl. frakt! Kjempeservice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2008 jeg mener det er 18mm med 1,5 stigning på gjengene. Sist jeg blindet. tok jeg en blindeplugg fra en servopumpe jeg hadd liggende:p kjøp deg en bredbandslambda så er du kvitt problemet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2008 Bilens eksosanlegg eller svensen eksos skal ha de.. hvis ikke kan du jo sette inn en defekt føler så lenge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2008 møller har,til katten på T4,fås som løs del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...