Corrado bakseter i Golf I ?

Anbefalte innlegg

Har søkt både her,på Vortex og Google uten hell så here goes:

Hvor mye jobb er det å tilpasse Corrado bakseter i en Golf I ? Eventuelt; passer Golf II baksete i en Golf I (det finnes nemlig en mengde "How to's" ¨på hvordan tilpasse corrado baksete i en Golf II)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enn jetta 1 2 dørs baksete det va ganske kult.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en PM til Ole Marius Gauer, han har corradobaksete i sin einser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde en Golf 1 (2-dørs) engang som jeg satt inn corrado G60 seter i. Framsetene gikk jo rett inn og det gjorde baksetet også. Passet fint i bredde/lengde.

Men jeg festet det egentlig aldri 100 %. Bare kjørte rundt med det liggende der. Gikk fint a ha passasjerer baki der likevel.

Mener å huske at det er låsetappene på hver side av ryggen som må sveises litt om bl.a.

Husker ikke så mye mer da det er leenge siden..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har søkt både her,på Vortex og Google uten hell så here goes:

Hvor mye jobb er det å tilpasse Corrado bakseter i en Golf I ? Eventuelt; passer Golf II baksete i en Golf I (det finnes nemlig en mengde "How to's" ¨på hvordan tilpasse corrado baksete i en Golf II)?

Min erfaring med dette er at corradosetet er for "dypt" d.v.s at gulvet under baksetet er mye dypere på corrado så derfor må en enten modifisere setet (skumgummien) eller senke gulvet.

Jeg har ett sett corradobakseter som jeg vurderte å sette i min einser men det ble droppet

DSC00491.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en PM til Ole Marius Gauer, han har corradobaksete i sin einser.

Han har trukket om det originale baksetet "to match".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har trukket om det originale baksetet "to match".

Stemmer, var litt "borte" tydligvis: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, baksetet jeg hadde så da ikke sånn ut som over her (2+2 type).

Setene mine var røde/grå tverrstripet med skikkelige sidestøtter foran.

Baksetet var (sitteputa) flat og passet fint inn husker jeg.

Kjøpte stolene forresten av han som drev Racetech tuning-sjappa i Drammen for maange år siden..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes to typer bakseter til Corradoen,en som du ser på bilde,samt den typen du har ...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes to typer bakseter til Corradoen,en som du ser på bilde,samt den typen du har ...:)

Er det en endring på setene før/etter 92 da regner jeg med iogmed at de fikk større tank i 92.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.