#1 Skrevet November 20, 2008 noen som veit hvor jeg får tak i detta hen?drevet som sitter på kammen som drar rundt hallgiveren?møller sier dem ikke får tak i detta...???!?!?!?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2008 noen som veit hvor jeg får tak i detta hen?drevet som sitter på kammen som drar rundt hallgiveren?møller sier dem ikke får tak i detta...???!?!?!?? Dette er vel presset på standard på tidlig AAN motorer/kammer med fordeler, samt alle 3B har jo disse. Skulle ikke forundre meg om 10v/10vT drevene er like også.. Litt dumt spørsmål, men hva skal du med det ? Skal du gå fra en fordelerløs til fordeler løsning ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2008 (endret) hvordan skal jeg klare å få til at bilen starter uten signal fra hallgiver?må ha det drevet...møller selger ikke detta uten at det følger med en kam... motoren min er en AAN 92modell...her må jeg ha hallgiveren/fordeleren for at det skal fungere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2008 Er vel garantert noen som har noen gamle kammer fra AAN liggende fordi de har byttet til 7A eller noe heftigere, og gamle originalkammer får man jo for en symbolsk sum.. Men hvordan har det drevet blitt ødelagt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2008 drevet har ikke blitt ødelagt,men jeg har stappa i noen RS2kammer...der satt det ikke noe drev.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2008 Tror det muligens er enklere å bygge om til hallgiver på remskiven sånn som nyere AAN enn å prøve å få flyttet over det drevet fra et sett kammer til et annet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 6, 2009 sitter ikke festebrakett til den typen hallgiver på toppen min...er vel ikke bare å borre heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 6, 2009 (endret) hvordan skal jeg klare å få til at bilen starter uten signal fra hallgiver?må ha det drevet...møller selger ikke detta uten at det følger med en kam...motoren min er en AAN 92modell...her må jeg ha hallgiveren/fordeleren for at det skal fungere... 3 ledninger! en + og en - og en i midten, koble den i midten gjennom en trykk bryter og så til jord. Trykk og hold inne bryteren i det du vrir om nøkkelen, slipp bryteren og trykk flere ganger til motoren starter mens du kinner... Vips har du og en utrolig enkel, men effektiv start-sperre.. Om jeg tenker på riktig føler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 6, 2009 sitter ikke festebrakett til den typen hallgiver på toppen min...er vel ikke bare å borre heller? Det var noen her på forumet som hadde laget en haug slike braketter som han solgte, men jeg husker ikke hvem det var. Men ja, da finnes det jo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 6, 2009 Du kan jo ta av drevet fra de gamle kammene dine. Avdrager og propanbrenner gjør biffen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 6, 2009 får stikke ned til Jan Brede en dag å ta av drevet på kammen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...