#1 Skrevet November 9, 2004 Se alesund.vwaudi-club.no Klikk på linken rett under bildet på åpnings-siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2004 Nå er endelig hytter ordnet, ble 4 stk Ble 450,- pr person for den som lurer på det. Da må alle huske å betale inn for hyttene på konto til kai. Alle må også huske å melde seg på om du skal kjøre eller ikke: http://www.audiclub.com Banekjøringa skal betales først når vi kommer frem til idre!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2004 Da har e meldt me på me Sleden og e har betalt inn 450 kr til hytte. Flatfyll og sladding here i come.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2004 Hva var kontonr ? Finner ikke det igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2004 E betalte iallfall inn til kontonummer 3910 24 92289 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2004 E betalte iallfall inn til kontonummer 3910 24 92289 Da kan vel jeg og prøve det da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 22, 2004 Alle må også huske å melde seg på om du skal kjøre eller ikke: http://www.audiclub.com Hvordan blir dette? Må jeg betale 160,- i TILFELLE jeg skal sitte på?!..har jo ikke ordnet skyss eller noe.. ...ikke det at jeg er så bekymret når jeg tenker på hvor mye/lite orden de hadde i fjor:D ....blir uansett bra, og jeg GLEDER meg!!! Har hamstret inn lyspærer og akebrett allerede;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 22, 2004 Hvordan blir dette?Må jeg betale 160,- i TILFELLE jeg skal sitte på?!..har jo ikke ordnet skyss eller noe.. ...ikke det at jeg er så bekymret når jeg tenker på hvor mye/lite orden de hadde i fjor:D ....blir uansett bra, og jeg GLEDER meg!!! Har hamstret inn lyspærer og akebrett allerede;) Hehe, ja! De som skal sitte på må betale det... Har avtalt vi skal betale der oppe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...