#1 Skrevet November 20, 2008 Hei ! Lurer på om folk kan gi et grovt prisoverslag på bytte av termostat og servopumpe på min 96 modell audi A4 ? Termostat : Har her de "vanlige" symptomene på gåen termostat som lav vanntemp og høyt forbruk. Servopumpe : Kjenner litt "risting" i rattet og ellers ulyd fra motorrom uansett turtall. Ulyd som følger turtallet og som forandrer seg når jeg svinger helt over. Har også fått "merknad" fra møller på servopumpa. Noen som har vært borti dette noen gang, og har erfaring med pris på dette ? Skal ringe bl.a. møller og lokale automestern i morgen, men vil gjerne høre meninger om dette. PS, er det vanskelig å få bilverksteder til å gi fastpris på slike "småting" ? Mvh, Erlend 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2008 Har da byttet termostaten selv og kostet vel ikke mer enn 300kr inkl. ny kjøleveske. Men så var det servopumpa på ævdien da. Har fått et prisoverslag hos Møller på 6200 inkl. arbeid og deler(pumpe, 1l. olje, pakninger) før evt. medlemsrabatt. Hørest den prisen grei ut ? Synest det var mye, men har heller ikke peiling/erfaring med dette. Skal høre andre plasser før jeg setter fra meg bilen hos møller Er vel et + i boka med møllerstempel ? Mvh, Erlend 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2008 gi meg årsmodell motorkode så kan jeg si hva du skal demontere osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2008 Er en 96 modell A4 B5 20ventiler. Usikker på motorkode, men det kan jeg sjekke ut. Han jeg snakket med nevnte at jeg måtte ned ut med fronten, stemmer dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 11, 2008 1,6 L 1,8l 1,8t ? burde jo vite det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 11, 2008 Uansett er dette noe man gjør lett selv om du har endel timer til overs, må vel av med fronten tipper jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 11, 2008 Er en 1.8 uten turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 15, 2008 Noen som har bilde av hvordan den sitter på motor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...