#1 Skrevet November 21, 2008 vet ikke om dette er repost men legger den inn likevel,drittbra passat 4motion reklame. link: http://www.youtube.com/watch?v=J_Lmf6vZXgY&NR=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2008 haha:D helt konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2008 Ja det har vell blitt sagt at quattro/4motion eigere tabber seg ut når de går ut av bilen.. De vet ikke at det er glatt, og går på tryne hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2008 haha så bra laget, spesielt da hunden sklir etter at de har kjørt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2008 Hadde omtrent sammeproblemet i dag, skulle gå rundt bilen for å skrape is..... gikk på trynet og knakk isskrapa: bh : Kom meg tilslutt inn i bilen å begynt å kjørt......Hmmm, da virket det plutselig ikke glatt ut lenger: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2008 hehe konge reklame. ps. har selv gått på tryne på holker etter jeg har parkert bilen: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2008 Jeg har også gått på trynet når jeg har gått ut av bilen, men da var ikke quattroen min noe til hjelp hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 22, 2008 Er det is så er det is. Ikke mye som klarer å kjøre da! Bakken ved garasjen jeg brukte en vinter var noget seig å komme opp. Prøvde du ganger uten sperra, men klarte ikke å få fart nok til å komme opp. Med sperra på klarte jeg å få nok bit til å få opp farta.. Da startet jeg i bakke som det normalt renner mye vann i, altså det var veldig isete.. Der tror jeg faktisk ikke man hadde kommet opp uten 4x4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...