Anbefalte innlegg

Ja det har vell blitt sagt at quattro/4motion eigere tabber seg ut når de går ut av bilen.. De vet ikke at det er glatt, og går på tryne :P hehehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha :P så bra laget, spesielt da hunden sklir etter at de har kjørt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde omtrent sammeproblemet i dag, skulle gå rundt bilen for å skrape is..... gikk på trynet og knakk isskrapa: bh : Kom meg tilslutt inn i bilen å begynt å kjørt......Hmmm, da virket det plutselig ikke glatt ut lenger: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe konge reklame.: rock :

ps. har selv gått på tryne på holker etter jeg har parkert bilen: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også gått på trynet når jeg har gått ut av bilen, men da var ikke quattroen min noe til hjelp hvertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det is så er det is. Ikke mye som klarer å kjøre da!

Bakken ved garasjen jeg brukte en vinter var noget seig å komme opp. Prøvde du ganger uten sperra, men klarte ikke å få fart nok til å komme opp. Med sperra på klarte jeg å få nok bit til å få opp farta.. Da startet jeg i bakke som det normalt renner mye vann i, altså det var veldig isete.. Der tror jeg faktisk ikke man hadde kommet opp uten 4x4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.