motorfester og diverse foringer A100 TQ avant

Anbefalte innlegg

Heisann jeg vurderer og bytte motorfester da de gamle er ødelagte :(

 

I den anledning lurer jeg på om det er noen sterkere typer og få tak i?

 

Jeg har sett at man kan få poly foring i framenden av motoren (bilde) og forbedret støttebrakett til den (bilde)

http://www.034efi.com/catalog/index.php?cPath=25

 

Men finnes det noe lignende til festene på siden av motoren?

 

Jeg har ellers funnet poly foringer til 80, 90 og quattro på http://www.superflex.co.uk/SuperFlex_Audi_80,_90_&_Quattro_Prices.pdf

Er det de samme foringene på min a100 tq avant 1987?

begge.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes generelt veldig lite sånt til type 44-bilene. Forstillingen er ikke lik i det hele tatt mellom 80/90 og 100/200, så ingenting der går om hverandre. Når det gjelder motorfester på turbomotorene er det viktig at varmedekslene og kjøleslangen til høyre motorfeste er til stede, ellers ryker festet veldig fort.. Samtidig er oljelekkasjer på foringene den sikre død ganske fort..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøleslange??

Jeg har varmedekset, men ikke kjøleslange....

hvor går den / har noen et bilde av den??

 

Jeg håpet noe skulle gå om verandre siden jeg også har quattro...

men jakten får fortsette ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må nok skuffe deg litt. Jeg har lett både vel og lenge etter polyforinger til bilen min og det finnes bare ikke. Ikke i England og ikke i Australia, og ihvertfall ikke i Norge. Jeg har funnet ut at den eneste måten å få det på er å få de laget. Jeg jobber med saken, gjør det du også og kontakt meg dersom du finner en løsning.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.