Anbefalte innlegg

Hvem forhandler OZ i Tyskland med gode priser? Nytter ikke å handle fra dyre Hafnor her på berget.

 

Noen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at felgene jeg skal ha ligger på eBay til et par kroner mindre enn jeg får de for her i Norge. Kanskje det ikke er noe vits.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke hvis du er så uheldig å måtte betale moms i tillegg (om du ikke får lurt de utenom.)

Hvorfor ikke kjøpe fra usa? Der er syntest jeg huske at det er generelt bra priser på oz og andre dyrere felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med dagens valutakurs blir det like dyrt/billig å handle de i USA som i Norge, vil jeg tro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.performancealloys.com er ikke tyske (UK), men som nordmann ser det ut til at du handler i € alikevel. Når jeg vurderte Superturismo GT (18") tidligere på året kom de godt ut i pris synes jeg, men jeg vet ikke hvordan det blir nå om dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tenkt til å betale verken frakt eller moms, men hvis jeg bare sparer i underkant av 2000 kr på å handle i Tyskland er det ikke sikkert at det lønner seg.

 

The Tire Rack hadde kjempegod pris på Ultraleggera i 16" da jeg kjøpte det tidligere i år, men med dagens kurs er det håpløst. Dessuten er felgene jeg skal ha 19", og da blir frakta ganske dyr også (og enda høyere mva). Prisen ferdig til Norge derfra kommer på det samme som jeg kan skaffe de for her i landet.

 

Får sjekke ut Performance Alloys også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Performance Alloys var heller ikke noe særlig gunstig.

 

The Tire Rack hadde vært veldig bra om dollaren kom seg ned på 5.00 igjen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har forslag på hvor jeg kan få tak i svarte 19" Ultraleggera til under 16.000 kr?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt med Stian regner jeg med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå for noe bredere......

 

De finnes i bredere utgave. Regner med at du betaler mellomlegget for meg?

 

9,5x19 HTL koster 800 kroner mer per felg veiledende.

 

8x19 rett over 16000,-

8x19 HTL rett over 18000,-

8,5x19 HTL nesten 19000,-

9,5x19 HTL enda nærmere 19000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.