Anbefalte innlegg

Hva bør man passe på ved rattbytte ?

den aktuelle bilen er en 2002 Audi A6, og den har ESP..

har hørt noe med at man må programmere opp igjen ESP viss man tar av rattet, stemmer dette ?

hvilke orginale audiratt kan man erstatte det orginale med ? gjerne noe som ligner S-rattene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva bør man passe på ved rattbytte ?

den aktuelle bilen er en 2002 Audi A6, og den har ESP..

har hørt noe med at man må programmere opp igjen ESP viss man tar av rattet, stemmer dette ?

hvilke orginale audiratt kan man erstatte det orginale med ? gjerne noe som ligner S-rattene..

skru på tenning og ta av battriets minus pol, før du kobler fra airbag. dette for din egen sikkerhet når du skal koble på airbag igjen, så du slipper sitte inne i bilen når du skrur på tenning,, tenningen står på hele tiden så når du setter på minuspolen etter bytte så skrur tenning seg på i tilfelle airbag løser ut... kan skje :) esp er ingen problem.. den grunninstiler seg når du har kjørt over 20kmt ca 100 meter med litt sving dette er pga at du tar av batteriet. og ikke pga at du tar av rattet:) gamle TT rattet er kult! veit dette passer i a4 b5 kansje også i din a6 : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om plasser hvor man kan kjøpe ratt ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS kanskje?? Eller ebay.de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest div. her på forumet, her står det

"Vil bare nevna at det er ikke sikkert du bare kan kjøpe et 3 eika sportsratt med airbag. Er vel forskjellige koblinger til airbag + at rattstammen må passe. I tillegg må du ha sleperingen til rattet + øvre og nedre rattstammedeksel. Du mister blinklysreturen"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det med dekslene gjelder Audi 80/S2/RS2 og 100/S4. Med selve diameteren på rattstammen er det en forskjell, men det finnes adapter. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men noen som vet hvilke ratt som passer 02 A6 med tanke på diameteren på rattstammen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den "nye" typen diameter ihvertfall, som betyr at du ikke kan bruke ratt fra B4, C4 eller de første utgavene av B5. :)

Mer nøyaktig vet sikkert noen andre. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om et ratt fra 98-04 Audi A4 vil passe på 02 Audi A6

tror delenr er : 98 99 00 01 02

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet det er forskjell mellom 97 og 98 modell ratt til A4, det kan jo stemme med "nye" type diameter som Mr.Spangen nevner, så mest sannsynlig passer det, uten at jeg skal si det sikkert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om et ratt fra 98-04 Audi A4 vil passe på 02 Audi A6

tror delenr er : 98 99 00 01 02

Delenr ser ut som årstall, Mr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenr ser ut som årstall, Mr.

aha !!! dette tenkte jeg ikke over: rolleyes

hehe !!! nå fikk jeg meg en liten latter selv :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har funnet noen ratt fra A4 fra 98-01, er dette typen som vil passe 2002 Audi A6 ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått byttet ratt, Remy?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått byttet ratt, Remy?

Nei, har ikke det enda...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.