#1 Skrevet November 22, 2008 Basert på en Ford Probe Samme fyren har også laget denne basert på en Pontiac Solstice Søkte etter lignende tråd men fant ikke, så beklager hvis det er postet før! Btw, "Tittelen må inneholde minst 3 ord" wtf?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2008 Virker som en flink fyr hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2008 Veit ikke hva jeg skal si, tøft at han prøver men ville ikke følt meg helt lur i en sånn bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2008 En mindre avslørende farge på audien, og hakket større felger, så hadde den lurt meg:) "lamboen" ser vel alle at er falsk:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2008 Jeg skal ikke si det hadde lurt meg, men jeg syns den R8 replicaen faktisk ikke var så ille å se på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2008 Veit ikke hva jeg skal si, tøft at han prøver men ville ikke følt meg helt lur i en sånn bil. x2 . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 22, 2008 "R8'en" var helt ok, men hjulbuene kunne hatt lagt litt mer tid inn i syns jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 22, 2008 nei og nei og nei.... fatter ikke poenget med en sånn bil.. har man ikke råd til orginalen så kjøp no annet da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 22, 2008 Noe så meningsløst.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 22, 2008 Begge bilene har helt feil proporsjoner......da vere seg akselavstand,linjer,høyde og utforming på nermest alle karosserideler.... Men ja,gutten skal ha for forsøket!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 23, 2008 R8`n var ikke så gale før man kom til b stolpen,da ble alt feil.. Han kunne nok kosta på den noen bremser som stod i stil også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 23, 2008 Var noe som ikke stemte bak der ja.. men hadde lurt meg om den kom rullende forbi.. men helt enig med han over her, ikke noe vits å bygge en bil som skal ligne en man ikke får:p Men han må jo være flink;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 23, 2008 Får vondt i kroppen av å se på de jeg Det er min ærlige mening Men en som jeg syns ikke er så ille, som og ble bygget før originalen kom ut er denne SLRen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 23, 2008 Hehe...interiøret i den mercen ser ut som "Biler/Bilar" godiset.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 23, 2008 Hehe...interiøret i den mercen ser ut som "Biler/Bilar" godiset.. HAHA... nydelig interiør, spesiellt rattet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 23, 2008 Interiøret minnet meg om en belgian blue. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...