#1 Skrevet November 22, 2008 Har et lite problem med bakluka på s4'en. blei rygga på for en liten stund siden og etter det har jeg ikke fått opp luka, bulken er midt på luka. men det virker som vairene har hoppet av. men problemet er da, åssen skal jeg få den opp? noen som har noen meninger? det er en c4 s4 avant..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2008 sitter to skruer som jeg ikke kommer til, trur ikke jeg gidder og ødelegge bakluketrekket, bilen skal til retting midt i januar så da er det jo isåfall audi sitt problem men skulle så gjerne ha fått opp bakluka nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2008 Du kan jo krype inn i bagasjerommet og vippe ut de to lukene på hver side i trekket på bakluka. De man åpner når man skifter lyspærer. Da har man fri tilgang innenifra til lukelåsene. Da er det bare å dra i de "stagene" som går fra lukelåsene til håndtaket. Smal sak. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2008 nydelig takk.....!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...