Anbefalte innlegg

"Sju menutt fra Sainnmon. V innkjøringa t Vassfjelle skianlægg i Klæbu"

 

Det ser ut til at det fra 1.jan 09 blir en ledig plass i verkstedet vårt.

 

Du får da en fast plass til bil i verkstedet. Langs vegger er det hyller, benker og skap hvor du kan låse inn verktøy og deler.

Mye av verktøyet som er der er "felles", dvs ikke innlåst. Stor kompressor som er stor nok til sandblåsing og slipeverktøy.

Verkstedet er tilgjengelig 24/7. Vi har samarbeidet godt med utleier i flere år, så vi er en stabil gjeng "gutter" som har leid hallen på 165m2. Pr i dag er vi 6 mann som deler verkstedet.

Audi, amcar, opel, kitcar(lotus) er noen av merkene som er representert, så det spiller ingen rolle hvilket bilmerke du skrur på.

 

Utenfor er det muligheter for lagring av delebiler etc.

 

Lokalet varmes opp av stor dieselvarmer. Dieselen er gratis, og lokalet varmes opp på 10 min. Temperaturen synker aldri under +5gr i lokalet. Dette fordi veggen til nabolokalet er uisolert,og dette lokalet er konstant oppvarmet.

 

I nabolokalene driver de med glassfiberprofiler, biloppretting og lakering. Slik at du kan få gjort stort og smått arbeid til en rimelig "pæng".

 

Husleien er pr i dag 700,- pr mnd. inkl strøm. Må regne med en indeksregulering fra nyttår, slik at leien blir en tanke høyere.

 

Tor Bjørnar, som trekker seg ut av verkstedet, har andel i løftebukk og sveisemaskin. Denne andelen vil han nok være interessert i å selge. Verdien vil jeg anta ligger på 3000...trolig vil han selge billigere?

 

Send en PM til meg, eller kontakt Tor Bjørnar (selger) direkte på mobnr 92013666 for spørsmål.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som er fristet?

 

Det er lov å lufte tanker i denne tråden ... prutningsmonn er det garantert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interessert, og jeg sendte deg en PM og varslet om dette. Fikk du den ikke? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er plassen utleid ... men det blir sannsynligvis en plass ledig til våren 09. Denne krever ingen investering i utsyr slik som den tidligere anonnserte plassen.

 

Lokalene er veldig fine, egner seg ypperlig til formålet "bilmekk". Så muligheten er unik...

 

Meld din interesse nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ser ut til at det blir motoroppgradering neste år, så hvis jeg melder min interesse for den plassen til våren.

 

Hold meg inne i varmen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.